» Dla mediów

Dla mediów


Świąteczny „Serwis Mokate”

Pojawiło się kolejne wydanie firmowego „Serwisu Mokate”. Tym razem w wersji świątecznej. Znajdziemy w nim podsumowania roku 2017 oraz plany na na rok 2018. Nie zabraknie ciekawostek i fotoreportaży.

Refleksjami nad mijającym rokiem i planami na rok przyszły podzieliła się z nami Pani Teresa Mokrysz, właścicielka grupy Firm Mokate.

Pan dr Adam Mokrysz, CEO Grupy Mokate oraz Prezes Zarządu Mokate SA podkreślił konkurencyjność Firmy, i to nie tylko na rynku krajowym, ale i za granicą.

Dla Pani Sylwia Mokrysz, Prokurenta Mokate SA, najważniejsze w minionym roku było powodzenie herbat LOYD i Minutka, oraz - co podkreśla - wizerunek polskiej, rodzinnej firmy, która trwale funkcjonuje w przestrzeni publicznej.

Pani Katarzyna Mokrysz, Dyrektor Centrum Badań i Wdrożeń Grupy Mokate, ze szczególną satysfakcją podkreśla bardzo ważną rolę nowego laboratorium aplikacyjnego, oddanego pod koniec roku 2017 do użytku. Zapewni niespotykane dotąd możliwości rozwoju Firmy.

W nowym „Serwisie Mokate” znajdziemy również między innymi migawki z planu spotu reklamowego LOYD-a...

...ciekawy opis linii nowoczesnych produktów Fitmania,

oraz długą listę nagród dla firmy Mokate, produktów Caffetteria Mokate, LOYD i Minutka.

Zachęcamy do lektury, Serwis Mokate do pobrania tutaj.

(5 I 2018)

wstecz

Jesteśmy firmą rodzinną od czterech pokoleń

Fundacja firmy rodzinne Instytut biznesu rodzinnego

Nasze marki

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Kliknij zgadzam się.